فوتسال  یادواره شهیده آرزو باهو

آذرخش سرخون جام را به خانه برد



مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان یادواره شهیده آرزو باهو که زیرنظر هیات فوتبال هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان  آغاز شده بود با قهرمانی تیم آذرخش سرخون به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، این مسابقات با حضور چهار تیم آذرخش سرخون ، ستارگان درخشان، بسیج بندرعباس و نیو سایپا به صورت دوره ای در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد و در پایان تیم های آذرخش سرخون، ستارگان درخشان و بسیج بندرعباس به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


تیم آذرخش سرخون با سه پیروزی وبا ۲۲ گل زده و ۳ گل خورده با ۹ امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم ستارگان درخشان با یک برد ، یک تساوی و یک باخت  و با ۴ زده و ۸ گل خورده و کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر مقام دوم را به دست آورد . تیم بسیج بندرعباس با یک برد ، یک باخت و یک تساوی ، با ۳ گل زده و ۹ گل خورده با کسب ۴ امتیاز مقام سوم را از آن خود.


نرگس مرادی با ۸ گل زده از تیم آذرخش سرخون به عنوان خانم گل معرفی  شد و فنی ترین بازیکن وجیهه صادقی ازتیم ستارگان درخشان شناخته شد،  همچنین پدیده این دوره از مسابقات فاطمه سالاری از تیم ستارگان درخشان انتخاب شد.


مراسم اختتامیه و اهدا جوائز این دوره ازمسابقات با حضور فاطمه مرادی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان ، فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس، قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال هرمزگان ، عباس امینی زاده نایب ریئس، اصغر معماری دبیر و کلثوم دارا نایب ریئس بانوان برگزارشد و به تیم های برتر حکم، مدال و جام قهرمانی اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها